25 Mayıs 2016 Çarşamba

Yeni Projem

Uzun süredir bir Webtoon portalı açmayı düşünüyordum. Ama Türkiye'de yazan veya çizen kişi azlığı ve onlarında çok az bir kısmının Webtoon'larla ilgilenip Webtoon yapmayı düşünmesi nedeniyle ilk adımı tek başıma atmaya karar verdim. Bunun için çeşitli planlar yapıyorum. Malzeme olarak Webtoon'larla ilgilenmeye başladığımdan beri yazıp, çizdiğim şeyleri toparlayıp yayınlayarak başlayacağım. Bunlar "Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?" isimli One Shot Webtoon'um, bu blogta da yayınladığım karıncalı karikatürüm ve çizdiğim her türlü şeyden hoşuma en çok gidenler. Ayrıca sadece bunlarla sınırlı kalmayıp karikatür ile Webtoon arasında her bölümü sadece bir panelden oluşan komedi türünde 4 bölümlük bir şey de çiziyorum. Şu an tarayıcımın olmaması nedeniyle neredeyse bütün çalışmalarımı telefonumla fotoğrafını çekerek yayınlayacağım. 

Bu proje ile amacım emek verip yazdığım ve çizdiğim şeylerin kimseye ulaşmadan dosyalarımda kalmasındansa herkese okutmak. Ayrıca bu blog (proje) yardımıyla okuyanların beklentileri sayesinde bu alanda daha üretken olmayı amaçlıyorum. Elimdeki mevcut Webtoon, karikatür ve çizimlerle hafta da bir yayın yayınlayarak sadece 5 hafta sürekliliği sağlayabilirim. Şu an üzerinde çalıştığım proje tamamlandığında ise bu süre 7 haftaya çıkıyor. Yani bir buçuk ay. Bu yüzden bir yandan elimdeki projeyi bitirmeye çalışırken, bir yandan tamamlanmış projeleri Photoshop'da düzenliyorum, bir yandan da yazıp, çizebileceğim yeni projeler düşünüyorum.

Projem'in görünün yüzü şimdilik Blogger alt yapısını kullanan bir blog olacak. Ama en önemli konu olan isim belirleme konusunda bir karara varamadım. Haziran ayı başlayana kadar bir isimde karar kılarak projeye start vermeyi düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder