3 Şubat 2017 Cuma

Sana Bir Şey Sorabilir Miyim? İndirme ve Okuma Linkleri

Yazar & Çizer: A. Karabudak (Yani ben)
Tür: Komedi, Doujinshi, Slice of life (Yaşamdan Kesimler), Webtoon, Okul, 4-Koma
Bölüm Sayısı: 4 (Ama devamını getirmeyi planlıyorum)
Yayınlanma Tarihi: 2016

Tanıtım:
Kızlarla konuşurken utanan kahramanımıza kendisi gibi utangaç bir kızdan ilginç bir soru gelir. Böylece kahramanımız kendini tuhaf bir durumun içinde bulur.

Not: Uzun tek parça şeklinde (Kore stili) yapılmış ilk Türk webtoonu.

ONLİNE OKU (WOLFTOON):

ONLİNE OKU (MANGA-TR):

İNDİR:

Yazıp, çizdiğim bu webtoonu okuduğunuz veya okuyacağınız için sizlere teşekkür ederim. Umarım beğenirsiniz.

1 yorum:

  1. Bence fena bir iş olmamış. Ha eksiklikleri elbette var ama ilk bakışta göze çarpan ve hoş görünmeyen bir şey görmedim. Başarılarının devamını dilerim usatalaştıkça çizimlerinin de daha iyi olacağını umuyorum.

    YanıtlaSil