3 Şubat 2017 Cuma

Sihirli Lamba Okuma ve İndirme Linkleri


Yazar & Çizer: A. Karabudak (Yani ben)
Tür: Karikatür, Webtoon, Komedi
Bölüm Sayısı: 4 (Her panel bir bölüm)
Yayınlanma Tarihi: 2016

Tanıtım:
Sihirli lambanın içinden çıkan cin ile onu lambanın içinden çıkartan çocuk arasında geçen komik diyaloglar.

Not: Karikatür ile çizgi roman arasında bir şey. Bunu göz önünde bulundurarak okumanızı rica ederim. Sonra "Bu ne böyle?"" Yapamıyorsan yapma." gibi saçma sapan yorumlar alıyorum.

ONLİNE OKU (WOLFTOON)

İNDİR

Sihirli Lamba'yı Manga-Tr'ye yükleyip yüklememe konusunda kararsızlık yaşıyorum. Bir okurum Çok güzel olduğunu daha fazla kişinin görüp okuması gerektiğini. Ve bu yüzden de Manga-Tr'ye yüklememi söyledi. Ama bu seri karikatüre de benziyor ve çok kısa. Zaten Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?'in en çok eleştirilen yönü kısa olmasıydı. Bu konudaki düşüncelerinizi yorum ile veya email ile bana ulaştırırsanız çok makbule geçer. 

Sihirli Lamba'yı okuduğunuz veya okuyacağınız için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder