5 Şubat 2018 Pazartesi

Gözlüklü Samuray: 1.Bölüm: Denizciler Adaya Ayak Basar


Adam ile Takaoji konuşurlarken araya yaşlı bir adam girdi.

Yaşlı adam: Nereden geldin? Neden buradasın? Bilmiyorum ama eğer bana balık yakalamakta yardım edersen sana su veririm delikanlı. Bu yaşlı bedenim artık tek başına okyanusa açılmayı kaldırmıyor.

Takaoji: Kabul ediyorum ihtiyar.

İhtiyar: Tamam öyleyse... Gel benimle evladım.

İhtiyar, Takaoji'yle birlikte sahile doğru yürürken konuşmasına devam etti:
"Bu adanın iki geçim kaynağı var. Biri balık biri hurma. Bu ikisi sayesinde burada yaşıyabiliyoruz. Burası ne korsanların ne de denizcilerin uğradı önemsiz bir ada ."

İhtiyar Takaoji'ye bunları anlatırken iskeleye iyice yaklaşmışlardı. Ve açıktaki küçük denizci gemisini ikisi de net olarak görüyorlardı.

Takaoji: İhtiyar! Hani denizciler bu adaya uğramıyordu?

İhtiyar: Kaç yıldır bu adaya denizci ayak basmadı. Şimdi neden buradalar bilmiyorum vallaha. Neyse, benim kaldığım baraka şurası. Suyunu iç. Biraz dinlen. Sonra denize açılırız.

Takaoji: Tamam.

Ama Takaoji'nin balıkçılık yapmaya hiç niyeti yoktu. İçinde durduramadığı bir his: "Denizcilerle dövüş ve onların gemilesiyle en yakın adaya kaç!" Diyordu. Eğer düşündükleri gerçekleşirse ününe ün katıcak ve bu acımasız dünyada biraz daha yükselecekti. Ama yine de yaşlı adamın dediği gibi dinlendi. Yaklaşık bir saat sonra denizciler adaya çıkmaya başlamışlardı. Denizcilerin yolu üzerinde balıkçının kulübesinin önünde çocuklar oynamaktaydı. Kıdemli Teğmen Bross yolda oynayan çocuklardan birine: "Yolumu tıkıyorsun velet" diyerek bir tekme savurdu. Çocuk iki metre ileriye fırladı. Diğer çocuklar kaçtı. Ama o ağır şekilde yaralı olduğundan ağlamaktan başka bir şey yapamıyordu.

Teğmen Bross: Ağlamasana velet! Beni sinir ediyorsun! İllaki sesini kesmen için seni öldürmem mi lazım?

Hiç kimseden çıt çıkmıyordu. Teğmen Bross kılıcını kınından yavaşça çıkardı ve çocuğa doğru yürümeye başladı. Bunlar olurken Takaoji de harakete geçmişti. O da çocuğa dikkat çekmeden yavaşça yaklaşıyordu. Teğmen kılıcını kaldırdı. Eğer hiç kimse müdahale etmezse çocuk saniyeler içinde ölmüş olacaktı. Teğmen kılıcını hızlıca indirdi. Ama çocuğa isabet etmemişti. Takaoji kılıcıyla teğmenin saldırısını durdurmuştu.

Teğmen: Biz de Kızıl Kılıç Korsanları'nı arıyorduk. Sen de yeni kaptanı olduğuna göre aramaya gerek kalmadı artık. Değil mi Gözlüklü Samuray Takaoji? Şimdi işimizi zorlaştırmadan teslim ol ve tayfanın saklandığı yeri söyle!

Takaoji: Ben artık Kızıl Kılıç korsanlarının bir üyesi değilim.

Teğmen: Bu doğru olsa bile senin başındaki 4 milyon belilik ödül olduğu gerçeğini değiştirmiyor Gözlüklü Samuray. Ve seni öldürüp ünüme ün katacağım.

Takaoji: Bende seninle aynı düşüncedeyim. 60 tane denizciyi tek başıma yenip ünüme ün katacağım ben de.

Takaoji konuşmasını bitirdikten sonra yüksek sesle gülmeye başladı. Denizciler şok olmuştu.

Teğmen:Tek başına mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder